Har man tur eller har man?

Hejsan alla glada.
sitter och mögla bort nu så här pass på kvällen, inte det bästa men orka inte göra något över huvudtaget förutom att kolla på bloggar, klädes affärer och vänta på min mobil ska anlända hit!! ( om ett par dagar -.-) Men iallfal så har jag jobbat dag och det var lika rolig som vanligt.
Men efter jobbet kände man sig slut i kroppen, man  ville hem och sova med rätta ord. men jag och lena stannade till på stallet skulle hälsa på hästarna. Lill fisen verkade dock lite sur för jag inte hade varit nere och pysslat om henne på kvällen ( red tidigt på morgonen). Men lill fisen är inte svår att  övertala inte för att man behöver men iallafall så stod vi och myste på i boxen.
Inget kan slåå en trygg mulen som lutar sig emot sin axel och snafsar smått! det är livet... har fått kontakten med ett djur som har förtroende för en.  Såna ögonblick är svårslagna i mitt liv!!. Älskar verkligen mina ponnysar.
Bris är såå mysig, vill pyssla och snafsa;) men lilla cindy är inte likadan men är lika mysig men på hennes sätt:) Älskar mina ponnysar!!
Skulle lätt kunna ha såå här jäämt,
Får väl bara säga att man har sån tur att man har föräldrar som gjorde denna unika intresse till en långsiktig framtid för mig. Pöss på er.
Och btw lilla fello åker till  USA imorgon kväll, såå säger adjöö ( kommer nog höras) men ändddååå! Ha det såå roligt för det är du värd!!
Nuu ska lilla malin soova innan jobbet sätter fart igen:)
Pössi
Mallo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0