God morgon god morgon det är en underbar dag!!

JAa som rubriken säger så verkar det blir en super bra dag idag:) eller inte .... värsta mörka moln över huset och bort mot La ciudad. Men vilken tur att man ska jobba då så slipper man regnet fören ikväll.  Kan väl bara säga så här känner mig otroligt över pigg icke bra HEHHE men aja thats life or? Iallfall för mig, inget man ska dö för.
vaknade runt 03.45 och chillade till 04.00 sedan hasade jag mig nerför trappan och började göra mig ordning men säger det onödig information.
Just the BTW så här mitt på morgonen , igår när jag kom hem drog jag till fell för vi SKULLE bada i ljungan meeeeen som vi blev det inte -.- vi ångrade oss på när jag kom ditt, för ett det hade blivit as mörkt ute ( klockan var 22.11) och för det andra så tror jag var för lat att inte bada fast jag ville. Meen vi slog på en film ( ovanligt) den hetter peacful warrior ( verkade as bra men fick dock inte seee slutet .... :'( ) HAHHA sedan drog jag hem för att sova eller jaaaa vila:) Såå jag slog på King ´Speach, och den är as bra men fick dock inte see slutet där heller pågrund utav att jag somnade HEHEHEH
NEE hunni nu ska jag dra till min granne för att få skjus in till jobbet.
Ha en underbar dag för det ska jag iallafall ha:)
KRam mall'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0