Vårvärmee!!

hellu  alla glada,
ligger ute på min härliga balkong,  har kanske varit här ute drygt  3 timmar, så fruktansvärt sköönt. Det känns nästan som riktigt sommar väder. så jävla nice.
Jag har haft stalljour idag, eller bara morgonen, as jobbigt men det gick. Sedan red jag lilla brisan. hon var pigg som vanliga, men mycket fin.
Nu sitter jag och laddar över bilder av dom senaste dagarna, mycket snygga.... och så var dom icke det.
Igår var jag hos elin,  och hade en otrolig rolig kväll de var jag , michaela, elin och hennes pojkvän jimmy. Så mycket har man nog inte rikigt skrattat på ett bra tag...:D så fruktansvärt roligt. tack tjejor och killar:D
btw fell kom precis hit, så nu ligger hon och solar med fast mest plattar håret.... som vanligt:D hahah nejdå:D
nee nu ska jag vara social med fell.
Pöss på er. epic photos on mee dock:D
Xoxo Mall

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan! :D jag bor också i nolby. ;-)

2011-04-23 @ 22:51:44
URL: http://cjssong.spotlife.se
Postat av: Cajsa

haha jag kanske inte kan påstå att jag trivs som fisken i vattnet men aja..xD

2011-04-24 @ 16:24:08
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0