Vad ska man säga?

Ibland är livet verkligen tufft. Jag personligen hatar verkligen när saker inte går som man vill och jag hatar när man tror att man gör rätt fast man efter ett tag inser att man har gjort helt fel. Varför måste jag hela tiden gå runt och tänka på saker jag ångrar!? Istället för att bara göra det bättre nästa gång liksom. Sen så har jag funderat jättemycket på varför jag inte får till bloggen som jag vill! Den ser ju förjävlig ut! :O Hahahaha... Riktiga i-lands problem! Eller vad säger ni? Hahaha... Jag får liksom panik! Fast ändå inte.

Man kan beskriva mitt liv genom att säga " aa, fast nee" eller snarare "aa, fast okej". Jag önskade ibland att det var lite mer " aa, fast I HELVETE HELLER!". Tokunge man är, fast ändå inte!




Puss and kramiizz
/F

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för något har du gjort som du ångrar ? sedan håller jag med om allting annat.

2011-04-03 @ 23:18:57
Postat av: Felicia

Sv: Hahaha, mycket jag ångrar vettdu! :)

2011-04-04 @ 14:28:44
URL: http://keepondoinit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0