Trött!

Jag kan säga att jag är dödstrött! Imorse klev jag upp halv 7 och fixade med Hunken. Efter det åkte vi in till Timrå och tränade för Sigrid. Han kändes mycket finare idag. Hela hästen var mycket mjukare och det kändes verkligen som om han var med på notorna.

Sedan var jag, mamma och pappa iväg och åt och nu sitter jag här. Jaa... jag tänkte faktiskt försöka vila lite nu innan jag ska ner och träna Helge, hur nu det ska gå. Jag har liksom skavsår lite här och där. HAHAHA!

Jag ska lägga ut en film på mig och Hunk från idag, lite senare ikväll alltså. Kameran är i pappas bil just nu och han är för tillfället inte här.  

Pussen
/F

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha ok..xD jag undrar alltid det när det är två som bloggar..xD

2011-04-27 @ 19:20:09
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0