Total black out!!

God morgon alla glada!

Idag är  de skärtorsdag? Vad menas med det? Det borde vi veta och det vet jag med men tänker inte gå in mer på det.
Jag ska snart ha Svenska nationella muntliga!! ASNERVÖÖÖSS!!! Jag kommer faaan faila totallt! Jag ska prata om hästkommunikation om någon var intgresserad av det.

Jag ska inte åka in fören 10.20 bussen och tänkte först försöka läsa så att jag slipper ha en jäkla massa press på mig. Just nu ser jag total black out på kanal 5 play. Det är fruktansvärt roligt och handlar om att några deltagare ska göra olika uppgifter i mörker, dom ser inget men vi ser allt. Alltså jag tycker att deras miner är roligast.

Nee nu ska jag börja göra mig i ordning!

Xoxo Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0