Sorry boys and girlz!

Jag har inte orkat blogga todaayyy! Jag har haft så mycket på senaste tiden. Jag ligger i hårdträning med två ponnysar och försöker även klämma in tid för ridning av en tredje häst dock har man för lite tid! Synd att man måste sova...

Hunk, som är min ponny går för tillfället skitbra och i helgen är det tävling uppe i Åsbygden (Östersund). Jag kommer starta lb1 och lap1. Jag rider mest lb:n för att hunk ska få gå en klass innan lap1:an, han kan bli lite fjantig inne på banan. Helge, som är min kusins ponny som jag rider och tränar går också skitbra! Första tävlingen med han blir om ca en månad. Han är ju bara 6 år och vi har liksom inte haft han längre än två månader typ. Så det är ingen idé att pressa på en massa. Gällande min storhäst Lillen så kommer han få åka tillbaka till sin ägare. Jag har honom bara på foder och tiden räcker tyvärr inte till. Det är verkligen tråkigt men vad ska man göra...

Imorgon börjar jag 12.20! Innan det ska jag fixa i stallet och rida ut Hunken. När jag kommer hem från skolan blir det till att åka iväg med Helge och träna.


Korvii <3

Hörs bejbsss!
/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0