School time.

Hellu...
Jag kom precis på att varje gång jag ska skriva ett nytt inlägg på denna blogg brukar jag börja med " hellu my lovley friends" eller " hejsan alla glada läsare", What a fuck! hur kan de vara så?. Men iallafall ska nog börja mina andra inlägg att skriva kanske på engelska eller kanske mer spontan kommentar som " fellster skiter på sig i sömnen" ne men ni förstår.
Driver lite med fellster och hoppas att hon förstår det när hon ser detta inlägg.
Just nu sitter jag och väntar på svenska lektionen ska börja, vi ska prata om svenska nationella!!!!, det är såå roligt... och så var de inte de.
btw börja att mobba  fellster för att vi ska bli ärkerivaler på lördag!!!! så måste börja att få henne på andra tankar, hehehe mallster  goes baadd!.
xoxo Mallster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0