Så himla onödigt

Hejsan,
det jag tänkte skriva om är ganska onödigt så tänkte inte skriva om de utan skriva att livet har sina brister och den kan bara dra något gammalt över sig själv.
Men denna dag har varit okej, varit hos felicia och bara slappat sedan drog jag hem och försökte vila en stund men såg tyvärr grannens son som  gick i baröver kropp, Mums säger jag bara, sedan kommer vickan och vi snackade och solade på balkongen medans vi kollade in grannen när han tvättade sin fina honda!!!
Grr synd bara att han är så gammal, men iallfal sedan träffade jag felicia igen snackade massvis sedan ner till stallet för att säga ett sista adjö till min älskade häst som åker imorgon bitti:( inge roligt men det ska göras varken man tycker om detta, men hon får ett härligt liv.
Nee nu ska jag nog dra ner och ta en härlig glass saft och sova sedan tror jaa eller så ser jag på Greys atamoy eller så ska jag bara sova och hoppas att livet bara flygger i väg så man vet vart i livet man är,
Tokig tjej....:)
xoxomall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0