Så fruktansvärt nice boy!!!

hellu hellu alla glada,
Ska bara göra ett kort inlägg ifrån gårdagens dag, jag och fell skulle gå på bio men visste inte vilken vi ville se, vi hade tre att välja emellan och kön var inte lång,de var , water to elephants, scream 4, Thor.
fell och jag ville se döda och romantiskt, så vi valde hel och hållet det vi inte ville så, joo thor.
och kan bara säga så här att DEN ÄGDE SÅ FRUKTANSVÄRT BRAAAA!! usschha kunde lätt se om den igen och igen,
killen som var huvudkaraktären, (chris hemsworh) så fruktansvärt perfekt, så svårt att beskriva med ord så säger bara GAAAH och GRRR!!!
men det är min åsikt, sedan drog vi till fell och såg the notebook, kunde verkligen inte sätta mig in i filmen för tänkte för mycket på thor filmen, fell ba" viist är killen snyyyg?" ja Ba" aaa han är fin, men kille i thor var så jävla perfekt"  stackars felicia,

Sedan sömnade man nee nu ska jag dra ut till min lilla bäbis,
här kommer en bild på snöööga chris hemsworth.
xoxo mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0