R.I.P! :'(

Hej hopp alla morgon glada.
Sitter just nu och gör mig ordning till skolan. börjarj 10.10 ehehehe as braa.
Men iallfall så tycker jag att jag har själv varit inte lik aktiv att blogga men det kan vara så att jag har haft annat för mig och inte spendera all min tid vid datorn som jag tycker är as bra, men det kanske inte visa tycker men nu jäkla blir det att ta tag i mig själv och slänga mig i vägen för att kunna gå ifrån datorn och ut en stund...
Men eftersom min Ipod inte fungerar för det är som stone cold dead så känner jag mig så lost.:) vilse och vill verkligen ha musicen nära mig, älskar music vad skulle man göra utan den? kan någon svara på den fråga för mig?.
Den är så betydandesfull och lugnande, så fruktansvärt härligt är de att bara att lyssna på music.
Men iallfall så min Ipod lämnas in Idag, och hoppas att det fungerar snarast eller om jag ska få en ny, men hoppas inte för alla mina roliga videor är kvar på ipoden :'(! alla minnen,
Nee nu ska jag dra ner och sätta på mig mina snygga svarta convers:)
Pöss på er
Xoxo Mallster

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHHA, dina filmer :')

2011-04-11 @ 16:29:41
Postat av: Anonym

btwwwwwwwww, det var från michaela. den här gången var det faktiskt från mig.......

2011-04-11 @ 16:30:14
Postat av: Mallster

hahha dom är väl grymma michaela? hhahahha så super fina... ett minne att minnas:D



hahah bra de michaela:D

2011-04-11 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0