Onödig dag

Hej hopp alla glada,
Sitter just nu och väntar på matte lektionen. Det är så roligt att vänta på en lektion i ca 2 tim och 30 min. Och så var de inte det.
Jag har varit med om två helt fantasiska saker idag, 1. hittat min sommarklänning och 2. har fått en ny laddare till datorn!!!
Så dagen har varit top noch! men inte själva lektionera för dom har verkligen varit meningslösa! gjort inget annat, kunde faktiskt somnat om när jag tänkte på det imorse.
Men iallafall, ska hem sedan och plugga på Svenska nationella, det muntliga. Och nu så kommer klassen... så tråkigt och jag som trodde att vi slapp matten idag... INTE DÅÅÅ.
Btw . visst har det kännst idag att det skulle bli åska , jätte kvavt ute. USCHA och kallt är det med.
xoxo Mall
pöss mulen jullis <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0