Natt!

Nu är det typ natt! Mina fingrar gör jätteont eftersom Hunken var lite stark idag när jag tränade han. Fingret jag bröt förra sommaren är helt stelt och dumt nu! Malin har bloggat två gånger nu och jag har inte bloggat på flera dagar. Om ni läste hennes senaste inlägg så se ni alla heta bilder på oss. Ni ser även nu att jag har gjort en ny header. Vad tycker ni? Jag tycker i alla fall att den är sööööt!

Idag? Jo idag har jag ridit Helge och Hunken och innan det var jag på birsta och köpte ett par byxor och en tröja. Jag är jättetrött nu och imorgon ska jag rida Hunken och Lillen. Efter det blir det plugg inför provet på onsdag och kanske hitta på nå kul, vem vet! Nu Lyssnar jag på en rätt bra låt! Eller, inte rätt bra utan SKITBRA! Dock hittar jag inte låten på youtube vilket är sinnessjukt! Jag hittade typ världens bästa remix på spotify! Jag lägger ut länken så ni kan lyssna där för er som har det, antagligen alla. Låten är gammal, eller, alltsåå ett åt i alla fall. Remixen är jättebra! 
Klicka här för att höra den grymma remixen!


Hahaha, sveriges mest seriösa tjejer! Så het bild!
Pussen
/F
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0