Mondayy!

Hejsan hoppsan alla glada.
Sitter just nu framför datorn inge -.-'. hahah ne vem kan inte låta bli att sitta vid datorn? Inte jag iallafall. Denna dag har varit helt underbar fast ändå inte. Vädret har ändå varit helt jäklar underbart, solen har lysst hela dagen 12 + grader såg jag klockan 11.
Har pluggat hela jäkla dagen, mycket filmkunskap, spanska och svenska TJOOHOOO! klockan är just nu 22.45! hållt på i ca 5 timmar O-o! inte OK alltså.
Men var i stallet för att stänga av hjärnan lite, det är så skönt att dra ditt ut för alla är så himla glada och positiv. Lilla brisan fick en härlig massage behandling, hon stod och gäspade hela tiden.  kanske jag skulle också få lite massage, känner mig lite stel i ryggen men mamma sa att jag skulle hänga mig med armana i dörren för att strecha ut ryggen!!!!!
hmm är det verkligen såå smart? får pröva sedan efter detta fina inlägg(NOT). måste pröva iallafall, sedan om dörren faller emot mig eller om armana går urled är en anna refräng.
Nee nu ska jag stänga igenom böckerna och gå ner fixa lite kvällsfika och sedan dra till sängen för att se på sista avsnittet av ULLARED ..... :'(
Mallster i  epic face!!!!
ha de såå gött
Xoxo MAllster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0