Less, trött och förbannad!

Inget känns bra just nu. Hahahaha, mysig inledning på inlägget! Men det är tyvärr sant, BAJSLIV!

Nu ska jag dra nå gammalt över mig! P.s! Fick världens största blåsa på fingret efter att tränat min lilla Hunki. Tack så jäkla mycket!

En sak till, jag skällde ut en snubbe som körde en mjölkbil idag. Han kör alltid så jävla fort. När jag var ute med min kusin idag kom han och han hade inte saktat in om han inte haft en bil framför sig som saktade in. Min kusins ponny blev jätterädd och han sket fullständigt i det. Jag brann av totalt och började skrika som en tok till han. Ja ba"  MEN FÖR HELVETE, SER DU INTE ATT DET SITTER EN LITEN TJEJ PÅ RYGGEN!?" samtidigt som jag kastade med mina armar och dampade loss totalt.

Han öppnade rutan och skrek" Lilla flicka, har du nått att säga!?" Han trodde antagligen att jag skulle bli skiträdd och typ säga "näe" Men ist lackade jag ur totalt. ja ba" ÄR  DU HELT JÄVLA BLIND? SER DU INTE ATT DET SITTER EN LITEN TJEJ PÅ HÄSTEN?" Han ba" Hörru du lilla flicka, du ska vara tyst!" ja ba" ÄR DU HELT DUM I HUVE DIN JÄVLA IDIOT!!!" Han ba" SVÄR DÅ UT MIG?" ja ba" JAAA! DU VERKAR JU INTE FATTA MYCKET DU ELLER!" han ba" jag gör bara mitt jobb!" ja ba" DITT JOBB ÄR VÄL FAN INTE ATT KÖRA IHJÄL SMÅBARN!? IDIOT!!!" Han ba" HURRU DU!" ja ba" ÅK! ÅK DÅ! FÖRFAAN! Du som hade så jävla bråtomt!!!!" Han ba" HÖRRU DU, Ni ska inte rida här om hästarna är rätt för bilar!" Ja ba" MEN VARTFAN SKA VI RIDA DÅ!? KAN DU SVARA PÅ DET?" Han ba" *Tyst*" Jag igen" ÅK!! ÅK!! ÅKK DÅÅÅÅ!" Han man" HÖRRUUU DUUU!" Ja ba" HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!" och efter det red jag till min kusin som vi det tillfället hade vänt hästen och var på väg hem. Hon blev nog mer rädd för mig än vad hon blev för hästen.

Vissa människor har verkligen inget innanför pannbenet! Jag blev verkligen sjukligt arg! När man ser att det sitter en liten unge på hästen, kan man inte sakta ner då? Måste man köra som en idiot? Och det som störde mig mest var att han hela tiden kallade mig för "Lilla flicka". HAHA! Typ som om han såg ner på mig. Tönt, herreguud att en vuxen människa kan bete sig så mot två barn.

Jag hånade han liksom i slutet med "ÅK, ÅK, ÅK DÅ! KÖÖÖÖÖÖÖR!" HAHAHA! Tycker synd om min kusin... Jag visste inte att jag hade ett sånt jävla humör.

Pussen förfasiken!
/F

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha fan vad bra....

2011-04-18 @ 19:48:24
Postat av: Felicia

Sv: Hahaha, det kändes riktigt bra! ;D

2011-04-18 @ 23:16:07
URL: http://keepondoinit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0