kanske dax för sänga!

hejsan igen,
sitter och ska göra detta fina inlägg, hehe fast s å himla fint är det egentligen icke, har insett och lika bra att ersätta de för mig själv att jag börjar blir förkyld :'(! vill icke vara sjuk, känner att febern börja krypa fram sakta men säker men även om den kommer så skiter jag vad kroppen säger jag fortsätter som inget annat. FailarN!
Idag har jag varit i skolan, lite onödig dag men roligt, sedan hem plugga och sedan till stallet rida fisen och gav henne massage hem och var helt jäkla död, vill ut och springa men det var för kallt idag.
Blir nog imörra om ja orka fast kanske måste vara utvilad till Nationella som är på torsdag O-o! eh skit i de säger jag bara.
Såg att det kommer hyfsade bra filmer i år, är väldigt nöjd för förra året sög filmer förlåt men det gjorde dom verkligen men det fanns visa bra men annars sög dom:)
Nee nu ska jag fortsätta att plugga och sedan däcka i sängen men pöss på er:)
Man får bjuda på en fjoortis bild dock:)
xoxo Mall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0