Irreterad resan in!

Hej hopp igen
Nu sitter man vid datorn igen!!:O inte ok, men aja.
Kom precis till skolan, åkte buss idag fast jag brukar åka bil men aja, ska bra förvana er, ni kanske tycker jag verkar dum i huvudet, fast det är jag dock inte.
Men iallfall så har jag en fråga till er mina kära läsare, är det ovanligt att sitta tillsammans på en buss? för jag tycker det är mycket vanligt, men tydligen inte för " turister". Man sitter på bussen när den stannar vid en busstation så klart, då hoppar drygt 6 "turister" på och sätter sig så jävla konsigt, jag sitter själv och en gubben sätter sig brevid mig medans dom andra 5 sätter sig långt fram, Men visst godtar detta men sedan så ska dom prata det är bara det att dom pratar inte utan dom SKRICKER så man blir dööööv!. Och desutom förstår man dom inte, ingen svenska eller engelska då är det ganska svårt att förstå vad dom snackar om O-o!
Säger bara så här lär er Engelska ! så ni kan prata med busschafören på ett bra sätt, istället för att vifta och gör så bussen blir en kvart försenad!!!!
Om jag säger så här, idag så bussen ut så här bilden nedan för jag är den RÖDA ringen, turisterna är dom LJUSBLÅ och dom andra är LILLA!!!.
Mallster gooes crazzzyyy!!:)
'
Xoxo Mallster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0