Helg!

Hej hopp gummi.......
Kollade precis över bloggen och fell har gjort tre inlägg sedan jag har skrivit och det är inte okej. Men iallfall så sitter jag här och ska snart dra mig till sängen, det kallar på mig...:)
Denna dag har verkligen varit drygt och dålig på ett sätt, skolan började 10.10 och slutade 16.30 -.-! Men egetnligen under skolan så hände det mycket, lärarena måste tycka att jag och micha är helt jäkla störda,  vi skrattar, fnissar  ohc gör bara bus.
Som förut är det en speciell person som går på hedbergska som jaa vi har gett falska förhoppningar, det har blivit av sig själv när vi har sett denna person. Men vi har trot att personen har ba " aja vilka störda tjejor". Men vi såg idag att de har blivit något mer .... o-O! Vi kände oss ut tittade i bibloteket! är de bra??
Aja fan vad roligt de var iallafall,gillar att driva med folk fast de är inte snällt men man gör de på en väldigt låg nivå.
Sedan vart michaela intryck mot en väg utav en lärare!!!! haha neee de var inte så men nästan så, ska inte gå in mer på detalj.
Sedan hem äta en liten portion mat sedan vidare till stallet och red lill fisen men det gick sådär och var på sånt ofoskuerad humör, så släppte henne i paddocken men jullis, jäkla vad fort de gick, båda två hingstade till sig och snyggade till sig, SNYGG ponnysar säger jag bara. Mina underbara vita springare:D
Nee nu ska jag nog sooova eller stänga av datorn,
Btw. är ledig imörra!:D
lill hingsten;D <3
xoxo Mallster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0