Härligt

Chacha babe,
sitter och lyssnar på härlig sommar music, vill verkligen ha sommar nuu!! inte okey att de är värme ute och sedan är de inte ens gräs på gårdarna!!, vill bada, sola och bara ta de lugn i sommaren.
Ska skriva lite vad jag ahr gjort dessa senaste dagarna ( 2 dagar tillbaka) i lördags såg jag, fell och vickan på film fast blev bara mest prat somnade kanske inte fören 4 på morgonen,
och på söndagen drog vi till vickan och solade rumpan av oss, Sedan när klockan började bli runt 3 så drog jag och fell hem igen och gick på en härlig promis som var drygt 1 mil!! sedan  var man lite trött, hade inte ridit isöndags men var så trött ändå.
Men iallafall idag ska jag dra ut till stallet och städa av mina härliga ponnysar!! och knäppa lite några av mina sista kort av ponnysarna!, USCHA kommer sakna dig jullis buss!!! lOVE YOU FOREVER!!
Mina älskade ponnysar som jag kommer sakna stort!!!!:( <333
nee nu ska jag dra ut och pössa på dom!:D
Kram Mall

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

frågestund nu, så har du någon fundering får du gärna ställa den :D

2011-04-25 @ 12:26:34
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Maria Karlsson

Vilka söta ponnys!

2011-04-25 @ 12:44:40
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: Cajsa

haha jo men typ..xD va dock ett varv runt fiskdammen i går kväll...skönt som FAN! Funderar på att börja springa ett varv eller två varje gång jag är hemma.. ^^

2011-04-26 @ 10:18:12
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0