Espanol!

Hola, te gusta?
Ja och nu skiter vi i spanskan lite, ska egentligen läsa några texter men palla inte min energi har tagit slut och varför tänker jag inte berätta! men iallafall, det är tur att man har en så roligt grupp och härliga personer.
Denna dag vaknade jag upp och ville somna om igen, bara mysa i sängen men är tvungen att gå till skolan igen.
<har psykologi som gick för väldigt bra nästan klar med grupp arbete typ!
Men iallafall såg värsta video nu på RWJ! Alltså snälla ge upp säger jag bara.
Men här kommer en epic bild på mig av dagen lektion.

Kommentarer
Postat av: Michaela!!!!!!!

HAHHAHAHA och du klagade på mig! HAHAHAHAHAHA. btw DET ÄR FRÅN MICHAELA. SKRIVER DET PÅ ALLA STÄLLEN NU JA.

2011-04-20 @ 18:43:58
URL: http://meeeeeen.webblogg.se/
Postat av: Mall

hahahha jag härma kanske någon hörru du, HAHHA de är as bra michaela:D

2011-04-20 @ 22:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0