Åsbygden 2011!

Hellu alla glada,
sitter äntligen vid datorn efter en jätte härlig dag med glada vänner och mysig hästar. Som sagt har jag varit och tävlat idag uppe i åsbygden, Jag startade LA:PI och LB:I och det gjorde fellster med sin lilla Hunki! Min ponny ( Fisen) gick som en ängel, lite spänd men annars helt underbar, helt otroligt att en häst har förändras nästan bara på ett halv år!!! SHIEET.
Men iallafall så hängde vickan på, kan bra säga så här, jag har knappt sovit elr ätit eller andas för gud vad man har skrattat och fnissat!! Helt otroligt, vi ( jag,vickan och fell) måste har hörst mest på anläggningen, fast det ska jue vara så:)
Nee nu ska jag nog sova ska upp tidigt imörra för att plugga -.-! icke roligt . Vill också tacka mamma som ställer upp och köra en sträcka på 3½timme lång, Du är min hjälte:D
Nee nu ska jag see tron legacey! eller vad de heter, det är tur att jag har föräldrar, vänner som finns alltid hos mig:)är as tacksam för det.
Bilderna: fisen och jag på framridningen, och felicia, jag och vickan på väg hem gör ett gläjde hopp!:D
Xoxo Mallster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0